Rhino logo small

Technická podpora

Pokud jste zakoupili Rhino společnosti McNeel u nás nebo našich partnerů a narazíte na nějaký technický problém (např. problém při instalaci, nefunkčnost nebo špatná funkčnost nějaké funkce v programu apod.), můžete nás kontaktovat prostřednictvím níže uvedeného kontaktního formuláře. Tato služba je poskytována zdarma. Před tím se ale prosím ujistěte, že používáte poslední aktualizaci daného produktu a projděte si stránky s často kladenými dotazy, zda již Váš problém nebyl vyřešen. Pokud máte dotazy ohledně pracovních postupů, využijte prosím různých informačních zdrojů nebo nabídky školení.

Formulář technické podpory

  1. Stručný popis problému a konfigurace vašeho počítače. Max. 1000 znaků, zbývá .

  2.  
  3. Kliknutím na toto tlačítko můžete na server nahrát přílohy k projektu, jako například obrázky, popisy apod. Podprované formáty příloh jsou ZIP, RAR, PDF, JPG, TIF, PNG, TXT, RTF.
  4. Opište prosím znaky, které vidíte na obrázku níže.

     

  Položky označené | musí být vyplněny.

Probíhá odesílání formuláře, prosíme čekejte